İade ve Değişim Politikası

Müşteri Memnuniyeti Önceliğimizdir

Sevgili müşterilerimiz, sportiflife.com.tr’den aldığınız ürünlerle ilgili alışveriş deneyiminizi en iyi şekilde yaşamanız için buradayız. Herhangi bir sebeple satın aldığınız üründen memnun kalmazsanız, yasal haklarınız ve ticari politikalarımız çerçevesinde iade veya değişim işlemleri için aşağıdaki adımları takip edebilirsiniz.

1. İade Koşulları (Yasal Cayma Hakkı)

Yasalar gereği, satın aldığınız ürünü teslim aldıktan sonraki 14 gün içinde hiçbir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin sözleşmeden cayma (iade etme) hakkınız bulunmaktadır. Bu hak, indirimli veya kampanyalı ürünler için de geçerlidir.

İade Süreci:

  1. Bildirim: İade talebinizi 14 gün içinde bize +90 539 973 84 19 numaralı telefonumuzdan veya destek@sportiflife.com.tr e-posta adresimizden bildirmeniz gerekmektedir.
  2. Gönderim: Bildiriminiz üzerine, ürünü ücretsiz olarak geri gönderebilmeniz için size anlaşmalı kargomuz olan DHL eCommerce‘e ait iade kodu/bilgisi ileteceğiz.
  3. Geri Ödeme: Ürün tarafımıza ulaştıktan ve iade koşullarına uygunluğu kontrol edildikten sonra, yasal süre olan 14 gün içerisinde (genellikle ürünün bize ulaşmasını takiben 1-3 iş günü içinde) ödeme iadeniz, satın alırken kullandığınız ödeme yöntemine (Kredi Kartı, Havale vb.) uygun olarak yapılacaktır.

İade Kargo Ücreti:

  • İade kargo ücreti, ürünü anlaşmalı kargomuz DHL eCommerce ve size ilettiğimiz iade kodu ile göndermeniz halinde tamamen bize (SATICI’ya) aittir.
  • Ürünü farklı bir kargo firması ile göndermeyi tercih etmeniz durumunda kargo ücreti tarafınıza (ALICI’ya) ait olacaktır.

İade Edilecek Ürünün Durumu:

Yasal “olağan gözden geçirme” (ürünü bir mağazada dener gibi) hakkınız saklı kalmak kaydıyla, iade edilecek ürünün;

  • Kullanılmamış, yıkanmamış, tadilat görmemiş,
  • Etiketleri ve varsa logoları sökülmemiş,
  • Orijinal ambalajı (Örn: üzerine kargo bandı yapıştırılmamış, yırtılmamış ayakkabı kutusu) zarar görmemiş,
  • Tüm aksesuarları (varsa bağcık, kemer vb.) eksiksiz ve
  • Yeniden satışa sunulabilir durumda olması gerekmektedir.

2. Değişim Koşulları

Satın aldığınız ürünü farklı bir beden veya model ile değiştirmek isterseniz, ürünü teslim aldıktan sonraki 14 gün içinde değişim talebinde bulunabilirsiniz.

Değişim Süreci:

  1. Bildirim: Değişim talebinizi +90 539 973 84 19 numaralı telefonumuzdan veya destek@sportiflife.com.tr e-posta adresimizden bize iletin.
  2. Ürün Durumu: Değişimi yapılacak ürünün, yukarıdaki “İade Edilecek Ürünün Durumu” başlığında belirtilen koşullara (kullanılmamış, etiketleri sökülmemiş, yeniden satılabilir vb.) uyması gerekmektedir.
  3. İşlem: Talep ettiğiniz yeni ürünün stok durumuna bağlı olarak değişim işleminiz en kısa sürede tamamlanacak ve yeni ürününüz size gönderilecektir.

Değişim Kargo Ücreti:

  • Tüm değişim işlemlerinde (hem ürünü bize geri gönderirken hem de yeni ürünün size gönderiminde) kargo masrafı müşteriye (ALICI’ya) aittir.

3. Hijyen Sebebiyle İadesi Olmayan Ürünler

Mesafeli Satış Sözleşmesi ve hijyen yönetmelikleri gereği, teslimattan sonra koruyucu ambalajı açılmış olan iç çamaşırı, çorap gibi hijyenik ürünlerin iadesi veya değişimi sağlık ve hijyen açısından mümkün değildir.

Bize Ulaşın

Herhangi bir sorunuz varsa, +90 539 973 84 19 numaralı telefondan veya destek@sportiflife.com.tr e-posta adresimizden bizimle iletişime geçmekten çekinmeyin. Müşteri hizmetlerimiz size yardımcı olmaktan mutluluk duyacaktır.